S radostí - vlastní výroba, Strana 4
Jsem výrobce:
Jmenuji se Klára Patočková a provozuji tento eshop. Prodejní sortiment tvoří především moje autorská tvorba. Všechny textilní výrobky jsou vlastní návrhy, vytvářela jsem jejich tvar, barevnost, symboly a motivy i způsob zhotovení a výroby.
Výroba meditačních sedáků vznikla díky shiatsu, které jsem po studiu shiatsu školy potřebovala ke své masážní praxi. Vyrobila jsem několik sedáků a hned se jich několik prodalo. Následně jsem začala sedáky prodávat na tématických akcích a také na eshopu.
V současné době vyrábím:
- pohankové polštáře
- meditační sedáky
- pohankové válce
- futony
- obaly na bubny
Nakupování po internetu je u nás čím dál víc oblíbené, proto se prodej přes eshop stal úspěšným. Postupně jsem přidávala další výrobky, pohankové polštářky, textilní doplňky atd. Také se rozvinula zakázková výroba. To byly začátky značky Obchod s radostí.
Díky tomu, že osobně výrobky denně používám, mohu tak kontrolovat jejich stav i po několikaletém používání. Také je pro mě důležité, aby způsob údržby byl jednoduchý.
Záměr je podnikat podle budhistických principů, tak abychom byli přínosem pro Vás, naše zákazníky, tak pro celou společnost a zároveň podnikat v souladu se svými hodnotami (ekologie, zdravý způsob života, cvičení, meditace) a se svojí rodinou a osobním životem.
Jsem výrobce. Co to pro Vás, pro zákazníka, znamená?
1/ Navrhuji střih, tvar, provedení, vzory, barevnost výrobků.
2/ Vybírám z kvalitních látek, trvám na používání 100% bavlny pro polštáře a sedáky.
3/ Dohlížím na kvalitu v každém kroků výroby a expedice.
4/ Většinu polštářků a sedáků kompletuji a šiji osobně. Tak mohu snadno odhalit vadu látky a vadnou část vyřadit z další výroby.
5/ Mohu Vám zhotovit výrobek na zakázku, při zadání komunikujete přímo se mnou, tzn. pomohu tak snáze řešit Vaši potřebu. Probíhá vzájemná konzultace tak, aby výrobek co nejlépe splnil funkci, pro kterou ho potřebujete.
6/ Osobně zboží kontroluji podle Vaší objednávky.
7/ Provádím závěrečnou kontrolu balíčků, nalepení správných štítků a osobně předávám dopravci.
Následná péče a servis po nákupu:
1/ Pokud Vám výrobek nevyhovuje, ozvěte se a vyměníme nebo najdeme řešení.
2/ Reklamace - občas se něco nepovede, to se stává. Doporučuji ozvat se neprodleně telefonicky nebo emailem, může se objevit vada zipu nebo nějakého švu. V co nejkratší době situaci řešíme, většinou posílám zboží nové. Lhůta 30 dnů ze zákona - nač čekat, když to můžeme vyřešit mnohem rychleji a Vy na zboží čekáte, potřebujete ho co nejdříve.
3/ Veškerá komunikace probíhá přímo se mnou.
S radostí, Klára Patočková
Celý příběh si můžete přečíst ZDE.
Stránka 4 z 7 - 192 položek celkem
Stránka 4 z 7 - 192 položek celkem