Formulář pro uplatnění reklamace
Formulář pro uplatnění reklamace
(Tento formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.obchodsradosti.cz
Společnost: Harmonická firma s.r.o.
Se sídlem: Na břehu 496/13, 190 00 Praha 9
IČ: 08458332
E-mailová adresa: klara@obchodsradosti.cz
Telefonní číslo: +420 608 580 283
Následující údaje doplní zákazník:
Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení: ..........................................................................................
Moje adresa: ..........................................................................................
Můj telefon a e-mail: ..........................................................................................
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
dne ......................... jsem ve Vašem obchodě ..................................................vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady: (* zde je třeba vadu podrobně popsat ).
..................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
..................................................................................................................................................
Požaduji vyřídit reklamaci .................................................................................................................
..................................................................................................................................................
(* zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
- Datum objednání ................................/datum obdržení ...................................
- Číslo objednávky: .........................................
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem ........................................................
a budou navráceny zpět způsobem ......................................................... (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) - Jméno a příjmení spotřebitele: .........................................................
- Adresa spotřebitele: .........................................................
- Email: .........................................................
- Telefon: .........................................................
V .......................... Dne ..............................
podpis spotřebitele:__________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. ..........................
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.